Många känslor, minsann...

AAAAAAH, jag är irriterad, glad, aningen stressad och har ont i huvudet på samma gång. 

  

           1) Jag ska såklart till tandläkaren när vi ska ha friluftsdag med skolan och jag kan inte ställa in det för att det har jag gjort tusen gånger förut - för att de lyckas ställa in sånna tider som där jag antingen har prov, någon viktig redovisning eller typ friluftsdag. Jag vet inte vad jag ska göra, för att jag vill verkligen med - hello?! MAN SKA HA MATSÄCK, bästa med allt - men samtidigt måste jag till tandläkaren.

          2) Jag är glad för att imorgon firar jag och Robin sju månader och vi trodde först att vi inte kunde göra något då, för att jag skulle egentligen gå i skolan till 16.15, vilket betyder att jag knappt hunnit hem till Robin innan jag skulle hem igen - det skulle ju bli en rolig sju månadersdag - men nu så fick jag reda på att min sista lektion är inställd och jag slutar nu 13.10, är det nice eller är det nice?! Så imorgon ska jag och Robin ha det så bra som man kan ha det, puuuusss!

          3) Jag har tuuuusen läxor den här veckan och betygen sätts den andra juni, perfekt... Så jag är stressad, jag har suttit och jobbat med mitt regi och analysarbete, somnade för kanske en timme (inte bra), satte mig och jobbade med powerpoint och så har jag läst på till kulturhistorian. Vi har även engelska glosor, skriva en bokrecention, skriva ett teaterstycke samt ta tre bilder som sammanfattar det och lämna in labrationsraport. Wiho!

          4) Jag tror att mitt huvud snart sprängs, jag har börjat använda mina glasögon igen, så det går nog snart över. Dock tänker jag inte använda dem i skolan förrän jag har fått nya bågar, för jag skaffade dem när jag gick i sexan och då kanske ni kan tänka er hur fula de är, jätte bra!

Nu ska jag laga en kopp te, skriva ut mina 'extremt bra' uppgifter som jag gjort och tänka på älskling.
    - tänk att det redan har gått sju månader, jag har extremt happy face! 

image3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0