Lärorik helg?

Hela min helg har varit slapp, väldigt slapp!
Igår var jag hemma och städade mitt rum hela dagen, hade trevligt med mor och far på kvällen då vi tillsammans tittade på sommarkrysset, Jason Mraz var där och uppträde med I'm yours - uppskattat!

Idag vaknade jag tidigt, jag gick och gosade med hundarna och gick sedan upp till sofforna för att tittade på Eva & Adam, heja heja! Sedan tvingade jag far att sätta upp min spegel och även klockan som jag fick av Matilda i julklapp. Jag och mor åkte iväg till IKEA vid ett tiden för att köpa en ny byrå till mig, jag gillar IKEA så det var roligt - jag fick även en ny sänglampa. Resten av dagen gick åt för att titta på Gossip Girl och sätta ihop byrån - vilket jag måste meddela jag var vääääldigt duktig och gjorde helt själv!
Nu sitter jag och väntar på att min kära pojkvän kanske ska tänka på mig och kanske höra av sig i och med att vi inte har pratat sen igår, vilket inte heller var så lyckat samtal...

Åh, skola imorgon också.... Jag måste träna på engelskan och dessutom har vi prov på tisdag i kulturhistoria, jag måste få bra betyg! Men men, snart är det siesta och då lyckas man minsann hålla humöret uppe, woooe.

Hejdå!                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0