Påskafton i hästveda

Jag och mor tog bilen upp till torpet, i hästveda, för att fira påsk med morbror, moster och mina små kusiner från Stockholm. Och vi hade det finaste vädret hela dagen.


Skiboard.


Ludwig skulle försöka dra storebror, Willy. Han tog i för kung och fosterland, ändå rörde sig brädan bara sig någon meter. Komiskt.


Hundarna var också med, Quito njöt av solen.


Hopphopp.


SötLuddi.


Här har vi torpet! Eller, en del.


Fotbollsmatch.


Jag var hundvakt, så att hundarna inte skulle ut i planen och störa.


Sen kom påskkärringen med påskägg till oss under 20, vi åt påskmat och godis så att min mage nästan sprack. När klockan slog halv sex körde jag, mor och vovs hem igen. Väldigt härlig dag, behövdes! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0