Jag ber om ursäkt!

Ja, faktiskt. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag är så fruktansvärt tråkig när det gäller uppdateringen av min blogg. Och självfallet så har jag en anledning till att jag är så dålig med det och det är för att jag jobbar  09.00-18.00 måndag till fredag. Jag har fått jobb på en resturangkedja på Sturup flygplats, jag jobbar i cafeét på husman. Det kanske inte jätte roligt, men jag tjänar in pengar i alla fall. Så förhoppningsvis drar jag ifrån Sverige i höst. Idag i alla fall, idag kom Petter rapparN (ni vet 'det går bra nu kompis, det går bra nu') och köpte öl av mig. Fett. Så nu ska ni få se en Petter-video. Blir ni inte glada?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0