Veckan som gått förbi

Den här veckan har jag varit urusel på att uppdatera min blogg och jag ber om ursäkt för det, men jag har inte haft tid eller ork för att skriva något och så får det faktiskt vara ibland! Här är min vecka i punktform:

Måndag:
-
Började skolan efter ett skööönt jullov

Tisdag:
-
Jag gick i skolan till klockan var 13.10
- Åkte med mor till IKEA
- Matilda kom hem

Onsdag:
-
Jag sjukanmälde mig från skolan
- Matilda och jag åkte hem till farmor och farfar
- Jag var hos tandläkaren och fixade med min tandställning.

Torsdag:
-
Jag gick i skolan, men hade bara en lektion.
- Jag gick på stan med Hanna, vi fikade och jag hittade en klänning som jag tänkt använda på min födelsedag nästa vecka, den är i svart sammet och är designad av Paris, Kate & I.
- Jobbade, dvs ritade massa teckningar åt ett barn som bad mig att göra det.
- Tränade med Hanna, i drygt en timme.

Fredag:
- Sovmorgon
- Skola till klockan var 15.15
- Iväg och träna med Hanna, tränade i typ en och en halv timme.
- Hemmakväll

Lördag:
-
Åkte med familjen för att hälsa på Ella, som är på lösdrift.
- Middag hos mormor

Söndag:
-
Träna med Hanna, i typ en timme.
Och nu har jag duschat och ska klä på mig och ta det lugnt för att sen åka in till Malmö och äta pizza och gå på bio med Simon. Vi ska se The Imaginarium of Dr. Parnassus, den verkar vara väldigt bra och det är upp till bevis i afton.




Kommentarer
Postat av: tobie

men du den sista helgen kan vara svår med :O

mamma o min bror kanske ska fira sin födelsedag då..

2010-01-17 @ 21:06:43
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0