Torsdag, en januaridag med snö så fint liggandes på marken.

Idag har varit en mysig dag!
Jag åkte in till Malmö och träffade Karolina och vi gick och fikade på ett jätte mysigt café, sen gick vi vidare till dinsko och ja, jag köpte ett par nya skor! Men de kostade bara 249 kronor så jag kände att det var värt det. Sen skulle Karolina cykla hem, så jag åkte hem till mormor och drack lite te, kelade med Elliot och pratade med mormor om scenografiutbildningen som jag funderar på att gå. Ofta kommer jag och min mormor inte alls överens, men just när vi pratar om sånt här så kommer vi väldigt bra överens - det är trots allt hennes förtjänst att jag blev intresserad av teater, hon bjöd mig alltid på teater när jag var liten och jag älskade det! Men skådespelerska är nog inget för mig, men scenograf... Jag tror det skulle passa mig perfekt! Mm, men tillbaka till skorna - det var egentligen dem jag tänkt skriva om när jag påbörjade detta inlägg... De är väldigt fina och jag ska visa dem samma kärlek som jag visar alla mina skor, jag lovar!

Visst är de fina? Hur kan man låta bli att älska dem?


Kommentarer
Postat av: Josefin

NEJ! Man kan inte låta bli att älska dom!

2010-01-08 @ 17:23:12
Postat av: Mattias

Jättefina skor verkligen! Och så billiga också! :O

2010-01-16 @ 19:05:28
URL: http://hausofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0