Peppa Siesta + långhelgen

ihk, fatta att vi sitter på siesta och knäpper vår första om tre fucking dagar?
det kommer bli fasligt roligt, ni förstår inte liksom.
jag tror att allt är fixat och klart nu också.
Saker som skulle köpas;
Biljett CHECKCHECK!
Tält CHECK!
Bikini CHECK!
Dricka check?
Stormkök CHECK! 
Solstol CHECK!

Annars har jag tillbringat helgen med min kära vän, Mattias Javermark. Han har tvingats att vara med mig från torsdag till söndag (poor guy), men jag åker ju som sagt till siesta nästa vecka och då slipper han mig för några dagar anyways. Fast jag har i alla fall haft en mycket trevlig helg måste jag erkännna.
Torsdag: Gurkan var hos mig för första gången och vi festade hos Alex.
Fredag: Jag vaknade hos Gurkan, stack till svågertorp och åkte tillbaka för att sola och vara bakfull med både Gurkan och Alex.
Lördag: Tvingade jag Gurkan att komma hem till mig för att spela monopol, men slutade med att vi tittade på film istället.
Söndag: Gurkan hämtade (obs frivilligt) vid jobb och körde mig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0