Summer, BBQ and beerpong

Alltså gårdagen, hjärta!
Jag var sjukt speedad hela dagen på jobb, mina kollegor har nog aldrig sett mig på så gott humör. Vet inte vad det var med mig, kanske har något och göra med min frukost bestående av mudcake och kaffe. Tss. I alla fall, efter jobb knackade jag på Noras dörr och bad henne hänga med på BBQ i min gamla flat. Vi stack dit, grillade, spelade beerpong och njöt av det fina vädret. Slutade med att jag stannade där hela kvällen, däckade med Jade till roliga youtube-klipp, som Charlie the unicorn osv. Bara en sån bra dag, ni vet? Mindre kul var det när jag vaknade imorse av ett sms om att jag var tvungen att komma in och jobba... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0