Goodbye

En sak man vänjer sig vid när man bor i London är att folk kommer och folk går. Jag har sagt hejdå till så många vänner, och träffat så många nya samtdigt. Men det gör alltid lika ont när de åker. Sen jag kom hit för snart 14 månader sedan och under den tiden har jag gått igenom det här kanske 3-4 gånger. Man skaffar vänner, blir supertajta och sen åker dem, skaffar nya vänner, har svinkul och sen åker dem. Man börjar liksom på ruta ett om och om igen. Det går, såklart, annars hade jag ju inte varit kvar, men fan vad jobbigt det är. Och idag stack Mathieu, en av mina närmaste vänner och lite som min storebror. Jag vet ju att Frankrike bara ligger två timmar bort med tåg, och han kommer snart och hälsar på - men just nu känns det lite sorlgt, som det gör när man tvingas säga hejdå. Så, här kommer en video jag gjorde till Mathieu i födelsedagspresent, enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0