Q&A

Den här frågegrejen gjorde jag för nästan exakt ett år sedan, tänkte det vore kul att göra den igen.

 

Vad har du på dig? 
Pjamas

 

Hur mår du? 
Helt okej, har en envis förkylning som vägrar ge med sig. Rethosta och en rinnig näsa. Men annars är det toppen!

 

Vad önskar du just nu? 
Att sommaren aldrig tar slut!

 

Vad har du ätit idag? 
En ordentlig frukost med skinkmackor, yoghurt, tomater och te.

 

Vad ska du göra idag?
Jobba fyra timmar, sen blir det paarty hos Jade och Chelsea. Woopwoop!

 

Och imorgon? 
Njuta av solen och min lediga dag.

 

Vem saknar du? 
Tror inte jag vill vara ärlig på den frågan, för min egen skull.

 

Senaste köp? 
Glass och snacks. För igårkväll hade jag och Joppe filmkväll.

 

Vad grät du senast åt?

 

Vad hatar du mest just nu?
Ärligt. Att snyta mig, för min näsa gör ont!

 

Vem sov du senast med? 
Oscar.

 

Senast sedda film? 
The bling ring.

 

Vilken svordom använder du mest? 
Fuck

 

Vilket språk pratar du i dina drömmar?
Lite blandat beroende på vilket språk jag pratat mest under dagen tror jag.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Matilda

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? 
'Min buss kommer om 3, vi försöker!'

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? 
Teater och foto
(samma som förra året)

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Som jag sa förra gången, när jag var yngre var det Micha Barton eller Maja i The Sounds. 
Nu för tiden liknar jag nog ingen kändis.

 

Vilket är ditt favoritcitat?
Just nu, 'I just thought you were cute, that's why I kissed you'
Passar bra in på mitt liv för tillfället, tss.

 

Vad är du rädd för? 
Spindlar!!!!!

 

En person du tycker är snygg? 
Hm, kan inte sätta fingret på bara en person just nu.

 

Blir du lätt svartsjuk? 
Nja, inte särskilt. Och blir jag det så skulle jag aldrig erkänna det, hehe.

 

Din favoritkaraktär ur en serie? 
Eftersom jag håller på att kolla på den sista säsongen av True Blood skulle jag säga, Eric!

 

Vad spelas hos dig just nu?
Boiling - Disclosure

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
Josefin <3

 

Vilket språk hade du velat lära dig? 
Jag håller kvar i franskan. 

 

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans, för det är sommar och det är London, kan inte bli bättre.

 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Oj, min födelsedag är inte förrän i januari... Så, har inte börjat tänka på det ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0