Last few days

Vädret alltså, dör! Har varit 25+ hela förra veckan och jag har varit ute och gjort saker konstant, mest med Chelsea. Dock har jag varit jätte dålig på att ta bilder, vet inte riktigt varför... men men, sammanfattning och liiite bilder/video:
 
Torsdag - Åkte hem till Chelsea och chillade på hennes balkong tills den hamnade i skugga, vi drog till Victoria Park och solade i någon timme. Sen gick vi till vår gamla flat och hängde med Pascal. Chelsea skulle hem så jag och Pascal köpte burgare, satt på takterrassen och snackade om livet innan jag också tog mig hem.
 
Fredag - Vi gick till London Fields utomhuspool på dagen. På kvällen gjorde vi faijtas till middag och sen drog vi ut i Dalston. Galet kul! Gick hem i morgonsolen, runt halv sex på morgonkvisten. 
 
 
Lördag - 30 grader och vi drog till Victoria Park, träffade upp spanska gänget och njöt av solen. Bestämde oss för att dra till en klubb i Peckham, när det var för äckligt jävla varmt att dansa satt vi utomhus och pratade med människor till klockan slog sex och åkte sedan på 'efterfest' (var mer chill än fest).
 
 
Söndag - Kom hem klockan nio på morgon, tänkte att jag skulle strunta i att sova så jag inte vände på dygnet. Skypade lite med Oscar, men somnade direkt efter och vaknade klockan fyra. Tog mig inte ur sängen förrän klockan slog sju, städade flaten, lagade mat och somnade sedan om igen.
 
Måndag - Vi skulle till poolen igen, men kön var helt sjuk (inte så konstigt när det var 31 grader). Så vi låg bara och solade i några timmar. Bestämde att vi ville gå och pierca oss, sagt och gjort, gick till en piercing studio och fick det gjort. Jag tog bara hål i öronen (för tredje gången i mitt liv, lyckas förhoppnings den här gången), Chelsea tog inne i örat om det makes sense och i nipple. Drog hem till henne, njöt av kvällsolen på hennes balkong och sen drog jag hem till mig. Möttes av en lägenhet utan el, så när datorn och mobilen var slut på batteri, läste jag tills jag inte kunde se något längre, hade då inte så mycket annat val än att gå och lägga mig.
 
 
Puss på att ha semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0