2009 vs 2012

Den här listan gjorde jag i december 2009, nu tänkte jag göra den igen, tre år senare.
Här är den från 2009.
 
Om dig:
Namn - Maya Rosengren 
Bor - London baby!
Syskon - Systeryster.
Ålder - 20 vintrar, snart 21.
född - 1992-01-22
ögon - Blå/grön med en brun fläck i det ena.
Längd - 181 cm
Sko storlek - 39-40
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Vattuman
Hårfärg - Blond med blå dip dye.

Dagens:
Låt - Den här!
Saknar - Quito bebis!
Kläder - Just nu: Dubbelt av allt, tröjor, strumpor, osv. Så jävla kallt.
Mat - Tortellini med kycklig.
Göra sen - Sova, måste upp och jobba imorgon bitti.
Godis - Maltesers <3

Svara ärligt:
Tycker du om att plocka svamp - Nja, finns väl saker jag hellre skulle hitta på.
Tycker du om godis? - Love it!
Hur många gånger i veckan äter du godis - Ha, varje dag typ.
Äter du oftast nyttig mat -  Nja...
Tycker du att du själv är söt/snygg - Jo men visst!
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - Hm, kanske.

Är du nöjd med ditt förnamn - Jadå!

Vad är det sämsta hos dig - Jag är ju så nedrans klumpig!
Vad är det bästa hos dig -  Jag är grym på att fuldansa i timmar.
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Oj, det vet jag inte.
Känner du dina grannar - Nej, men ibland säger de hej till mig och då säger jag hej tillbaka.
Gillar du skolan - Jag går inte i skolan just nu.
Har du någon gång skolkat - Jo.
Spelar du något instrument - Herregud, nej nej nej! Sämst.
Sporter/aktiviteter har du gått i -  Jag har simmat, ridit, spelat basket, spelat teater och... Nej, var nog det.

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Varje gång jag går förbi ett fönster...
Tycker du om djur - Åh, jag saknar att ha djur så himla himla mycket!

Brukar du?
Sova - De senaste dagarna, nej...
Ta mediciner du inte borde ta - What? Nä!

Snusa - Nej, det törs jag inte.
Använda svarta kläder - Typ jämt.
Lita på folk  - Nej.
Drömma mardrömmar - Mm, händer väl.
Gå i kyrkan - Nej.
Ljuga - Senast ljög jag för min flatmate, men det var för att vi skulle ha surprise party för henne.
Vilja dö - När jag välter samma mjölkpaket för tredje gången så brukar jag önska att någon skulle skjuta mig i huvudet, men det menar jag givetvis inte.

Har du?
För många vänner? - Jag är ju såååå poppis. Nej.
Någon psykisk sjukdom?  Inte vad jag vet...
Skadat någon? - Nämde jag hur klumpig jag är?
Färgat håret - Nej, det är blått naturligt!
Några piercnings - En liten i tungan.
Några tatueringar - I wish!
En dator - .Yesbox.
Gjort bort dig rejält? - Vardagsmat.

Är du?
Snäll - Alltid!
Snygg - När jag vill.
Söt - Jo, ibland.
Kort - Inte alls.
Klantig - Eh? Jo.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0