Ljusterapi

VEM HAR GÖMT SOLEN?
seriöst, det är inte kul.
jag fryser...


Jag tror minsann att mitt humör går efter vädret.
~ När det är soligt och varm är jag glad som en lärka
~ När det är soligt med lite blåst är jag nöjd.
~ När det är molnigt och kallt så är jag lite småledsen.
~ När det är mörk och iskallt är jag jätte ledsen.
 
Är det här ens normalt? Jag antar det, för det finns ju ljusterapi, right?  Jag skulle verkligen behöva gå det det...
Nu efter mallorca är det nästan värre än vanligt, jag trotsar naturlagarna och går i kjol utan strumpbyxor och har bara en kofta över ett linne fast det är regn och kallt bara för att jag vill att det ska vara så varmt och skönt här som det var där. Det är inte kul att komma hem från ungefär 25 grader till 10 grader.
Snälla sol, kom fram och ge mig hemmagjord ljusterapi?
Jag vill kunna ta på mig min nya bikini och gå ut och jobba i trädgården eller ställa mig i slita shorts och en gammal tröja och måla garaget och lekstugan eller helt enkelt bara åka till bo01 för att bada och äta pizza, är det för mycket begärt?!
GE MIG VÄRME NU, TACK!


dethär kallar jag ljusterapi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0