ESC in Malmö

Genrepet
 
Alltså, BRA JOBBAT SVERIGE OCH MALMÖ! Så himla bra show de hade fixat. Jag var ju som sagt och såg genrepet inför lördagens final, förutom att vi stod upp i tre timmar så var det så nedrans bra! Jag höll på Norge eller Finland (heja grannarna!), för Norges låt var asbra och Finlands var ju så mycket schlager som det kan bli, så det ska va eller hur? Men det var ju en annan granne som vann, inte illa det heller. Nästa år hoppas jag på att gå på Eurovision 20 minuter bort - i Danmark! Wiho. 
 
Fast det bästa var ju lätt mellanakten om Sverige, bara dör så bra. Om inte annat så kan vi ju driva med oss själva, även om mycket av det är sant... Och Petra Mede, trodde hon skulle vara sådär jobbig som hon brukar, men hon skötte det här svinbra. Kanonkul!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Josefin

Jag satt och hejade på från Frankrike på en brittisk uppkopplad TV och blev så himla stolt!! JAG ÄLSKAR SVERIGE!!

2013-05-21 @ 09:09:31
URL: http://vivelafrance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0