Du var full och jag var full, i aprilsolen. Du är den sortens flicka jag gillar, du är tom och jag är tom.

 
Igår vaknade jag och var på så himla gott humör - antibiotikan hade klickat in, så nu gör njuren inte ont längre och solen sken, även om det var kyligt ute ändå. Jag jobbade fram till halv tre, och inte ens dumkunder kunde få mitt humör att svaja. Efter jobb gick jag och tog en kaffe med fina Liv, vi gick en promenad i längst kanalen och sen gick vi hem till henne och Jesper och lagade mat. Mumsigt! Klockan tio kände jag och Joppe att vi ville hitta på något, men eftersom jag inte kan dricka alkohol den här veckan så tyckte vi att någon varm dryck lät bättre. Vi gick till fika på Brick Lane, dock hade de hade slutat servera kaffe så det blev att vi drog hem till mig, drack te och tittade på Hissen, sen pratade vi till klockan slog halv två på morgon. Då var det dags att säga hejdå och godnatt. Hemskt bra dag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0