Instagram August

7
Grillfest hos Jinho
 

En bro vid Hammersmith och Parishjul under OS i Victoria Park
 

Jag och Bonnsan var i Viktoria Park och kände oss lite festivaliga.
 

Sandra kom till London och hade med sig kexchoklad. Vi tog en öl på en mysig pub i east.
 

Semifinal i OS-handbollen, många glada svenskar. Och bästisar i Viktoria Park.
 

Finaste Oscar. Och fikapaus på jobb.
 

Sen kom solen och då drack vi öl och cider i Camden Park. En annan dag åt jag mums-mat!
 

Glass vid Piccadilly och Streetperformance vid Covent Garden.
 

Två 'dagens nagellack'.
 

Mor och far kom till London och mor fyllde 50.
 

Mina kära föräldrar.
 

Och så avslutar vi med lite turist-bilder, jag har ju varit guide till många personer den här månaden. Sandra, Jason, mor och far. Men det var trevligt, och bilderna blev ju fina!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0