duvarsolskenet

Idag hittade jag min första blogg som jag startade när jag var 15 år. Jag gick första året på gymnasiet, hade blond//blått hår och var sådär superduperkär. Knäppt. Jag ska visa lite inlägg som 15-16 åriga Maya skrev.
 
Vintern närmade sig. Och Robin (min dåvarande pojkvän) sa att han älskade mig för första gången, och jag svarade 'är du seriös?'
 
Jag skulle fylla 16, och skulle snart ha den värsta födelsedagen någonsin. Jag och Robin firade tre månader. Woho!
 
Jag var 16 år och hade en dålig vecka. Jag var glad för att Håkan skulle till Siesta, men var rädd att jag inte kunde övertala min mor om att jag skulle få åka. Siesta -08 blev min första festival.
 
Jag köpte en ny kamera. Och saknade Tobias och Göteborg, så jag la upp en film.
 
Ni kan hitta fler inlägg från 15-16 åriga Maya här!
Eller, om ni bara vill läsa de jag la upp här, för jag insåg att man inte kan se ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0