Så himla bra.

Idag mår jag bra, väldigt bra! Allting går framåt, så som det ska. Jag blir bättre och bättre framför ratten, imorgon ska jag ha lilla uppkörningen och jag tror att jag kommer klara det. Eller, jag hoppas det! Jag är inne på min sista vecka på schema på Sturup, sen går jag ner till att vara timanställd sista månaden. Härligt att inte behöva jobba så mycket nu sista tiden, jag har ju trots allt jobbat ihop en del pengar. Jag har varit ledig i tre veckor sammanlagt sen jag tog studenten och det var ett år sedan, så jag förtjänar lite ledighet. 
Mmm, sitter här, lyssnar på Veronica Maggio och njuter av att det fortfarande är ljust ute fast klockan är tio. Om allting bara fortsätter såhär så blir jag glad, suuuperglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0