Sju dagar


En vecka kvar gott folk, en vecka tills vi åker till Rhodos!
Idag tog jag fram min (eller egentligen Matildas) stora resväska och började packa ner lite kläder som jag vill ha med, men som jag inte tror att jag kommer använda denna veckan. Kläderna är inget problem, det är mina skor! Jag vet inte vilka jag vill ha med, och jag kan inte ha med för många heller. Jag kommer sitta kvällen innan och bestämma mig, tufft beslut. Jag tycker om dem alla! I alla fall, jag har inte bara packat idag - jag har suttit i trädgården med hundarna, läst och lyssnat på musik också. Om någon timme hämtar Sandra mig, ska sova hos henne i natt och sen blir det en heldag i Malmö imorgon. Pepp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0