Fint, vackert, fantastiskt och ni vet alla andra såna bra ord, ni vet!

Idag tänkte jag visa er en klänning och lite smycken som jag har fått/köpt de senaste månaderna.
Så, nu kör vi!


Den här fick jag hem på posten igår, den är från nelly.com och är så söt. Den är hudfärgad och har flera underkjolar. Den är nog mina nya favvis, min nya bakelse. Väldigt kort förstås, men svarta strumpbyxor så var det problemet löst. Puss.



För er som inte vet, så har jag en favoritdesigner - Thomas Sabo. Hans smycken är så fina att jag får gåshud. Jag fick mitt första Thomas Sabo smycke när jag konfirmerade mig, då tyckte jag det var fult och töntigt - nu älskar jag det! Och jag har självklart fyllt på i samlingen. Hajringen fick jag i studentpresent och alla berlocker har jag fått i present lite här och var under de senaste åren. Himla fint är det!


De här två stora rosringarna beställde jag hem från have2have.se i december. De är helt perfekta när man har lite nedtonad outfit, eller när man är klädd i helt svart för då livar de upp utan att det blir för mycket. Fantastiskt!


Här har vi det jag beställde hem från cocoo.se. Ja, vad ska jag säga? De är underbara och jag tycker så hemskt mycket om dem. Bästa med cocoo.se är att de skickar med en söt liten lapp där de tackar och allt jag har att säga är - Tack själv!


Den här ringen och det här armbandet fick jag av Matilda så sent som i onsdags. Hon hade varit en vecka i Marrakech och kom hem med det här till mig. En liten kamel gömmer sig där i armbandet, hemskt fint!


Sist, men inte minst! Finns det något bättre en rosetter och glasögonhalsband? Nää, tror inte det. Halsbandet är från nelly.com och rosetten från H&M.


Kommentarer
Postat av: tobias sikström

Åh! Ja, den kommer jag ihåg! Synd att den finns på mina föräldras dator. Hade velat se den :)

ja, alltså det var så längesedan vi sågs att det är sinnesgalet. Denna sommaren blir det 3 år sedan.

2011-02-06 @ 17:43:37
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom
Postat av: tobias sikström

Åh hade varit jättekul att ses då!

Bara du inte kommer de typ 5 sista dagarna, för min mor fyller år den 28 och jag vet inte riktigt när hon ska fira födelsedagen men då åker jag i alla fall hem till spekeröd igen, eller smekeröd :)

2011-02-07 @ 22:49:41
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0