Dansar tills vi dör


Wah, vilken vecka. Den började med något magvirus, kräk och smärta - sen bara jobb, förseningar, sura miner och bitterfittor (ursäkta mitt ordval, men det finns inget annat ord för det). Men, den ska nog sluta bra. Igår såg jag och Josefin premiären på Heleneholm's musikal, Bad girls - de var superduktiga! Linus hade plåthusfest, så dit drog vi fort som sjutton - dansade och åt popcorn och åkte sedan till KB. Jag och Linus dansade till klockan var lite i fyra, i taxin hem kom jag på att jag varit uppe i mer än tjugofyra timmar i sträck... Jag somnade så fort jag la mig ner, med kläder och smink på mig. Det är så en bra kväll ska sluta, det är allt jag har att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0