Leva livet, nu ska vi leva livet!

Dålig uppdatering, igen. Förlåt.
Men men, förutom hosta och lite snuva så är allt bra igen!

Jag var tillbaka på jobb i fredags - dök upp som vanligt klockan fem på morgonen, men då visade det sig att de hade ändrat mitt schema utan att berätta det för mig. Så jag skulle inte börja jobba förrän halv ett på eftermiddagen, lite surt sådär. När jag kom hem på kvällen var jag dödstrött och somnade i soffan direkt. 

Nu! Till lite roligare saker, i lördags hade jag tagit ledigt från jobb och då passade jag på att ha en heldag med Sandra. Vi körde in till soliga Malmö och gick på stan i några timmar, sen begav vi oss till Lilla Torg och Mando steakhouse för att äta plankstek, supergott! Sen gick vi till filmstaden och såg "I am number four", den var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara - se den! 
Åh, en så himla bra dag! 


Och vet ni? Nu är det 99% säkert att det blir Rhodos som vi drar till i sommar.
Iih, det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0