Vin, Gin, Cider och Hippiebuss

Gud, JA! Jag är urusel på att uppdatera ibland. Jag har ingen sån där jätte bra ursäkt heller, det är nämligen så att jag helt enkelt inte känt för det. Dumt, men sant. Jajaja, nu ska ni få en snabb genomgång om vad som hänt sen sist!


En fredag kväll när Adam precis kommit hem från sin resa söp vi till vi stupade, bokstavligt talat.




Jag var ju ledig i nästan en vecka.
Så på en kväll mitt i veckan begav sig jag, Josefin, Mikael och Marcel oss till babel för att kolla på Rikets Sal, dricka lite för mycket supergod cider och träffa Jesper Rönndahl och sådära.



Eftersom jag hade så mycket ledighet så tog vi en dag då vi åkte runt i hippiebussen, åt på IKEA, felparkerade, handlade färg, drack vin och handlade på second hand. Himla fint!

Och sen... Sen har jag bara jobbat och jobbat i två veckor, inte alls lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0