Uppdatering!

Okej, jag sa till er sist att jag skulle uppdatera när något hände. Jag har ingen bra förklaring till varför jag inte gjort det, men jag har inte varit på humör helt enkelt. Så.

Jag har i alla fall köpt nya skor. De är i läder och är väldigt söta och passar perfekt till våren och sommaren. Nu vill jag helst att snön och slasket ska försvinna så jag kan börja använda dem tillsammans med till exempel min höga jeanskjol.  


Jag har även pysslat lite faktiskt, jag har inte bara sytt upp min mors gamla kjol utan och gjort örhängen. Eftersom jag inte har några hål i öronen, så gjorde jag klippsörhängen. Det är väldigt enkelt och blir fint.

Man behöver:
- Smyckeslim.
- Knappar, pärlor, eller vad som egentligen.
- Sax eller något att knipsa med.
- Klippers.


Jag använde några fina knappar som jag hittade, man knipsar bara av öglan och klistar på klippers, låter det torka i 24 timmar och sen är det klart! Man har ett par nya fina örhängen.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad du är händig då :)

2010-03-02 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0