Torsdag

Solen skiner, det är +8 grader ute, fåglarna kvittrar.
Jag skulle vilja hälsa våren välkommen, du har varit väldigt saknad!
Eftersom mitt humör oftast går efter vädret så borde jag vara glad nu, men det är alldeles för mycket drama i mitt liv för tillfället för att jag ska orka ens bry mig om vädret. Jag går teater och jag får nog av allt drama, det är illa.

Idag har jag inte haft någon skola, men eftersom jag inte sovit många timmar i natt så har jag bara tagit det lugnt, pratat med Sandra och provat nästan alla mina skor - jag tror mina skor har känt sig mindre älskade under vintern eftersom jag bara har använt mina vinterskor under flera månader - det ska bli så skönt att kunna använda mina högklackade skor igen. Nu ska jag faktiskt gå ut och ge hästarna mat, sen packa ihop mina saker för att åka och jobba, vilket jag inte alls är sugen på idag... Jag vill bädda ner mig i min säng med massa grönt te och ligga där så länge som möjligt.

Anyways, det blir lite sommarbilder idag. För det gör mig glad.

Turen till skanör


Ella var liten och busig


Vi åkte till torpet och lekte med våra kusiner


Jag, Matilda och hundarna tillbringade mycket tid i trädgården


Festival och värme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0