Fredag, våren är här!

Äntligen! Dagarna då man kan äta glass vid kanalen i snygga solbrillor är äntligen tillbaka. Både igår och idag har jag suttit med vänner och njutit av solen som både värmer och glädjer enormt.

Igår: Vi hade bara en kort lektion, sen åkte jag, Hanna och Bonnie in till stan. Jag köpte nya solbrillor och sen köpte vi glass och satte oss vid kanalen. Underbart!

Idag: Studiedag och lov. Jag åkte in till stan och träffade Hanna. Jag köpte äntligen min kavaj. Vi mötte Emilia och satt vid kanalen och åt glass. Sen drog jag, Hanna, Catha och Jonna till stapel för att möta upp några göteborgare, som inte var så värst pratglada, men jag gjorde vad jag kunde för att muntra upp dem. Jag tror dock att de blev rädda för mig... Sablar! Aftonen tillbringas hemma eftersom jag ska övningsköra tidigt imorgonbitti och sen åka till Kristoffer i Karlshamn.

Hanne och Maye njuter av solen.

(snygga brillor, visst?)

Kommentarer
Postat av: Teden

skräms Maya? :O

2010-03-26 @ 21:01:37
Postat av: Maya

Skräms?

2010-03-26 @ 21:42:07
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: tobie

tack :D du med!



Aj då.. är du rädd för den hästen lite nu?

2010-03-28 @ 14:38:06
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0