Måndag, dags för sista terminen.

Jag är trött.
Jag är opepp.
Jag vill inte alls!

Om det inte varit för ett pepp-sms som josefin skickade till mig så hade jag nog inte ens tagit mig ur sängen imorse. Jag låg där och var vaken, men orken för att stiga upp var helt borta - då bestämde jag mig för att kolla klockan på min mobil och ser att jag fått sms av Josefin, jag läser igenom det otroligt peppande smset och tar mig i kragen och tvingar mig ur sängen. Nu har jag klätt på mig, plattat håret, ätit frukost i form av havregrynsgröt och te, borstat tänderna och packat ihop mina saker/böcker, det vill säga att jag faktiskt är ganska redo att åka till skolan, även om jag är opepp på det. Dagen börjar med engelska och slutar med historia, superskoj.
Men imorgon kommer i alla fall Matilda hem och stannar i tre veckor innan hon åker tillbaka till Italien.


Kommentarer
Postat av: tobie

vad elaka dom är där nere :(

stackare, men bara en termin kvar. Tiden går sjuukt snabbt!



ja, jag med... varit skittrött men jag har helt fel dygnsrytm med. har du bestämt vad du ska göra efter studenten?

2010-01-11 @ 19:56:30
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid jobbigt att stiga upp =/

2010-01-14 @ 13:13:25
URL: http://elekelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0