Kämpar mig upp och iväg.

Igår kände jag att jag inte kunde sjunka djupare i min dvala, så jag tog mig i kragen och hoppade in i duschen, tog på mig snygga kläder och sminkade mig för att sedan ta bussen in till Malmö och hem till Catha för att titta på film, Hanna och Emilia var redan där. Sista bussen från Catha gick halv elva, så vi tog den och bestämde oss sedan för att sticka till ett chillkrök hos Jenny (som är Gurkans vän). Men duktiga som vi är så åkte vi dit och drack inte något, dels för att vi inte kände för det och dels för att vi ska minska vårt festande och börja träna så vi blir snygga till sommarn. Bra nyårslöfte tycker jag! (Tack till Sandra som pushar oss till att göra det) Nu är jag trött som fan, men jag håller mig vaken för att jag inte ska falla tillbaka till min sömntrans. Duktigt av mig, eller hur? Mm, jag vet!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0