Födelsedagsfirande

Fredag

Fredagskvällen (dvs min födelsedag) började med att gå på resturang med min familj, sedan åkte jag och Matilda hem till Mattias aka Gurkan på förfest. Efter att ha suttit där i någon timme åkte vi vidare till KB och jag kom in för första gången lagligt! Haha. Simon kom dit för att säga grattis och hänga med oss en stund. Resten av natten dansade vi och när mina fötter domnade av bestämde jag och Gurkan oss för att åka hem och sova. Men det var en underbar afton!

Lördag

Släkten kom på besök för att fira att jag fyllt 18 årar. Vi åt gott och pratade massor.

Tack för uppvaktning och för alla presenter, jag ska berätta allt jag fick;
Två stora temuggar med rosor på av Matilda
Ett Thomas Sabo armband av mor och far
Presentkort på Mobilia, 300 kronor av Hanna, Emilia, Catha och Max
Presentkort på skoaffärer, 500 kronor av Mattias aka Gurkan
Att pirca mig i tungan på onsdag av Josefin
Supersnygga bestick av mormor, Fredrik, Stina, Wilmer och Ludwig
800 kronor och choklad av farmor och farfar
200 kronor och ögonskugga av Moa, Kristian och Lottie
Halsduk och vantar av Anne och Lars

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så söt så!

2010-01-25 @ 11:43:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tobie

Åhhh! grattis igen, vad roligt!

Hade du roligt?

åh tungpiercing, är du nervös? :)

2010-01-25 @ 16:53:56
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0