Måndag

Kortfattat om helgen.
Fredag: Karolina och jag tog varsin cider på golden innan vi drog vidare till babel där vi dansade och hade skoj. Träffade några göteborgare som pluggade i lund, hängde med dem till lund och 'efterfestade' i deras studentkorridor.
Lördag: Kristoffer skulle kommit till Malmö, men han blev sjuk. I sista sekunden bestämde jag mig för att åka till karlshamn istället, på en timme hann jag göra mig ordning, packa ihop min väska, hämta mina p-piller och åka iväg till centralen. Väl i karlshamn så gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt, åt pizza och tittade på Star Wars samt Mean Girls.
Söndag: Vi sov länge och sen tog jag tåget hem vid halv tre. När jag kom hem beställde jag min studentklänning, åt och däckade sedan i soffan.
Studentklänning (jag ska ha en vit såklart):


Idag dock! Idag börjar teaterperioden, vår allra sista teaterperiod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0