Tillbaka i skolan

Usch, jag vill egentligen inte - men imorse kände jag att maginflensan antagligen var borta och att jag hade missat tillräkligt i skolan, men nu sitter jag här och kallsvettas och mår illa. Det var en dum idé att åka till skolan idag, verkligen en dum idé. Jag ringde mor och hon kommer och hämtar mig 10.40, det vill säga att jag struntar i religonen idag... Men men, jag kan ta igen det en annan gång för jag pallar inte sitta i klassrum B123 (sämsta klassrummet på hela skolan, där vi tillbringar hälften av våra lektioner) och frysa samtidigt som jag svettas som en gris. Imorgon får jag komma tillbaka, eftersom att jag ska både klippa mig och jobba efter skolan.
På tal om det... Hur ska jag klippa mig egentligen? Ska jag bara ha det som vanligt det vill säga att jag klipper raklugg och topparna eller ska jag klippa raklugg med klippa upp håret lite, men ändå inte så att det blir för kort?  Svårt...

förutom det blåa, så var den här frisyren ganska fin.
jag älskade mitt blonda hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0