This is my face and this is my mind

Min shoppingtur med Mattias och Filip blev ganska lyckad, jag hittade allt jag ville ha förutom ett par vita tyghanskar och Mattias shoppade, som vanligt när han går i stan med mig, loss med ett två par riktigt snygga chinos och en rutig skjorta. Nu får det snart vara nock, du blir ju bara snyggare och snyggare. Jag har en känsla av att det finns två snygga pojkar som kommer bli uppmärksammade i Hultsfred nästa vecka.

Nyinköpt:
Filthatt från H&M, 59.50 kronor
Pärlhalsband från Glitter, 44 kronor
Ett fint mönstrat band från Panduro Hobby, 24 kronor


Lite Coco Chanel i alla fall?
(fast jag kommer ju ha andra kläder)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Snyggt indeed!

2009-10-11 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0