Plötsligt fick jag ett hugg i bröstet av saknad



Det blir väl så när man sitter och kollar på gamla bilder, nostalgin går över till saknad.
Jag saknar Tobias
Jag saknar Linda
Jag saknar Englandgänget
Jag saknar Matilda
Jag saknar Henny
Jag saknar Anna

Och något av det värsta är att jag vet om att några av dem kommer jag aldrig få upp kontakten med igen, även om till exempel Anna och jag var bästa vänner från fyra års ålder till femton års ålder, även om jag vet om att jag haft så fruktansvärt roliga tillfällen med alla...
Usch, vad jag är dyster... Jag tror jag ska lyssna lite på 60-tals musik och muntra upp mig för att plugga lite nutidakonst, kul - SUPERKUL! (eller så sätter jag på lite 60-talsmusik och tittar på skor istället! IIHK)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: tobi

<3 puss

2009-10-24 @ 14:54:21
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0