Oh dear god, I hope I'm not stuck with this one.

Mitt dåliga humör hänger tyvärr kvar även idag, denna kalla måndag i oktober.
Jag vaknade imorse och kände inte alls för att gå till skolan, men tvingade mig ändå upp. En varm dusch satt fint och sen skulle jag sminka mig, men då flög orken ur mig igen och även denna dag gick jag utan smink till skolan.
Okej, det har kanske inte varit en sådan där jobbig skoldag, men jag har ändå gått runt som en zombie och längtat till att klockan skulle slå 14.55 så jag kunde åka hem och baka scones och dricka kopp efter kopp med te. Nu sitter jag här, scones är i ugnen och Kate Nash spelas ur högtalarna. Jag tror jag ska titta på that 70'th show medan jag äter mitt mellanmål och sen ska jag sätta mig och göra min engelskläxa.

Godnatt (I wish)


jag älskar er mina små bebisar
när man gosar med er blir man alltid på bättre humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0