Looking good, but feeling sad



Usch, jag känner mig ful, utanför och ensam.
Jag har inte sminkat mig på jag vet inte hur länge, jag sätter jämt upp håret i en knopp på huvudet så mina stora öron står ut och jag klär mig i ett par leggings och en för stor tröja.
Jag har nästan inte blivit medbjuden till något på hela veckan - jag vet om att jag har varit ganska fast här ute, men jag hade ju faktiskt kunnat göra en del saker.
Jag har ruttnat här ute på landet i en vecka och det är inte många som känt för att hålla mig sällskap. Det ända jag haft som sällskap är mina hundar, Quito och Fingo, men de är ju inte särskilt pratglada. Ingen har heller tänkt tanken på att ringa upp mig för att prata lite. 
Igårkväll satt jag och storgrät till världens töntigaste film, som jag för tillfället inte minns namnet på, bara för att den slutade lyckligt.
Gud, jag är så patetisk... Skoja inte!

Imorgon ska jag i alla fall köpa skor och lite annat, det får jämt en på bättre humör.
Jag och mor ska också till morfars grav imorgon, jag har inte varit där på jätte länge och har lite dåligt samvete, för jag saknar morfar varje dag och ändå har jag inte tagit mig tid för att besöka hans grav.
Och förhoppningsvis ska jag hinna övningsköra lite imorgon också, måste komma igång med det ordentligt nu!

Nu har ni hört nog om mitt klagande tror jag, puss och kram.

 


Kommentarer
Postat av: Kryckan

Broder Daniel är ju fina , det är ju något som är bra i alla fall. haha ;)

2009-10-31 @ 02:56:29
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du vet att du alltid kan snacka med mig om det är något. Det är bara att be mig att ringa om du bara vill snacka lite.



Det finns ju en anledning till att vi är vänner ju :)

2009-10-31 @ 04:57:32
Postat av: Maya svarar

Till kryckan: Det är sant, BD är alltid bra.



Till Mattias: Det är lugnt, jag kände mig lite övergiven igår bara. Btw, när kommer du till stan idag?

2009-10-31 @ 09:13:39
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: tobie

ahaha, finns det olika skånska-raser? :D

vilken tillhör du?

2009-10-31 @ 13:24:21
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0