Hultsfredhelg

Ack, nu är jag hemma efter fyra timmars bilfärd med läsk, godis, tacochips och p3.
Att vara i hultsfred var trevligt, men det var nog mest trevligt eftersom man fick spendera tid med Sandra. Det får man ju nästan inte göra alls längre eftersom hon bor där i den hålan. Fast snart kommer hon hem och är hemma i fyra månader, det är helt okej faktiskt. Superokej!

För att sumera helgen i Hultsfred:
Fredag: Fyra timmar mycket (!) kall bilfärd, framme runt sju tiden. Åt pizza óch förfestade till allt ifrån Bubbles till Kate Nash och sen gav det iväg till maskeraden (som ni redan fått bilder ifrån). Det var kul, men drygt och vi stack hem och sov runt halv ett.

Lördag: Jag vaknade tidigt och satte mig i köket för att göra lite läxor, när Sandra vaknade drygade vi ett tag medan pojkarna sov. Sen gick vi iväg till Willys för att handla medan Filip och Mattias stannade hemma för att diska och städa. Kom hem och somnade framför tvn. Vi lagade jätte god mat, fläskfilé med krokanter och bearnaisesås och åt det medan vi tittade på Tjenare Kungen. Vi tittade på ännu en film, 40 days and 40 nights och lekte snurra flaskan. Sen sa vi godnatt och somnade.

Söndag: Vi vaknade runt 11.00, gick ner och handlade, bakade scones och packade ihop våra saker. Såg på reprisen av Idol och sedan var det dags att åka hem igen.
Jag saknar Sandra redan, men hon kommer ner till Skåne på torsdag igen så det är lugnt.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snartsnartsnart kommer jag och då ska vi ha dt så toppen :D

2009-10-18 @ 22:38:41
URL: http://marianova.com/users/paralytic/blog
Postat av: Maya svarar

JA-A! jag längtar!

2009-10-19 @ 07:55:43
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0