Nu är det också dokumenterat, mina hårfärger 2oo6 - 2oo9.

Juni -06, en guldblond hårfärg                     Augusti -06, rödrosa hårfärg
  
November -06, brunt med blå lugg                Febuari -07, rosa hårfärg
 
April -07, knallröd hårfärg                           Juli -07, Blond/rosa hårfärg
 
Augusti -07, vitblond                                      Januari -08, blond/blå hårfärg
 
Augusti -08, blond hårfärg                          Febuari -09, brunt med röd nyans
 
Mars -09, brunt med guldnyans                      September -09, ljusbrunt
 

Det är ju så att jag har haft samma färg flera gånger också, så som rosa och blont, men inte riktigt lönt att lägga upp samma bilder av samma färg. Men som sagt, det är som en dokumentär... Stackars mitt hår som det fick lida, men nu har jag inte färgat det mars och jag tror jag kommer låta det vara ett tag till. 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0