Dag 4

Onsdag (två dagar tills mor och far kommer hem):

Jo, ja, det är så... Jag är trött på det här.
Sandra sov hos mig i natt, men hon stack hem runt tolv. Resten av den här tråkiga höstdagen har jag varit ute och fixat med hästarna, borstat ut Ellas extremt toviga man, fotograferat lite till fotouppgiften som ska vara inne nästa vecka och spelat The Sims 3.  

Nu funderar jag på vad jag ska laga till middag, ska jag bara ta mackor eller laga hamburgare? Jag har som vanligt ingen aptit alls, men man måste ju äta... Hm, tricky, very tricky.

Idag, klockan 20.00, kommer det åttonde avsnittet på säsong två av True Blood ut på canal+first och jag kommer väl sitta klistrad som vanligt, sen är det förstås Grey's Anatomy klockan 21.00 på kanal 5. Mah, jag är nog kär i min tv just nu. Det är regnar hela tiden och här ute på landet finns inte mycket annat att göra.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det låter bra ^^, Han måste trotts allt ha mina pengar.

2009-10-29 @ 10:30:15
URL: http://marianova.com/users/paralytic/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0