Dag 3

Måndag (fyra dagar tills mor och far kommer hem):

Det har varit en ganska lat dag, jag vaknade som vanligt tidigt och gick ut och gav hästarna frukost och det regnade som vanligt, väntade med att släppa ut dem i sisådär en timme. Sen tittade vi på Fucking Åmål (stort hjärta) och lite på tv. Jag gick ut och fixade allt med hästarna och sen kom Mattias och hämtade Rustan och jag gick ut med hundarna i ösregn... Hände en massa bajs som jag inte riktigt vill skriva om eftersom jag börjar gråta om jag tänker på det. Nu ska jag duscha, laga mat och lägga mig och titta på tv.

Jag vill att mor och far ska komma hem igen, det är inte alls kul att vara ensam och ha ansvar för alla djuren.


Mor och far                                                  Matilda och jag

Frankrike 2oo5, den ända semestern vi har gjort tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack Maja, fòr att du tar den bilden fràn den perioden dà jag sàg ut som en flodhàst. Du kunde inte hittat en bàttre?! PS. Jag har gàtt ner i vikt :D

2009-11-18 @ 17:09:55
URL: http://maroseng.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Mäh, jag skulle ju ta bilder från när vi var i frankrike, jag kan ju inte hjälpa att du var en liten tjoggis då. Jag var smal och BRUN i alla fall, nästan som en bajskorv. XD Höhö.

2009-11-19 @ 14:25:28
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0