Dag 1

Ja, då är klockan 07.20 och jag har redan varit ute och gett hästarna deras frukost. Mor och far åkte för lite mer än två timmar sen, iväg till Italien far de för att hälsa på min syster, Matilda. Quito och fingo är mycket oroliga och ledsna, de tycker inte alls om när någon i familjen rester iväg och nu är nästan hela familjen bortrest, alla förutom jag som stannade hemma för att kunna ta hand om hästarna, hundarna, katterna och hönsen... Och självklart mig själv, jag ska klara mig själv här ute på landet i en vecka nu - det är mer ansvar än vad man tror på grund av alla djuren - de ska ha mat, hästarna ska ut varje morgon, hundarna ska ut varje morgon, det ska mockas, borstas och kelas med. Men, jag tror jag klarar mig fin fint fakiskt. Det ska bli skönt att få vara ensam ett tag, fast folk kommer väl komma och bo hos mig antagligen. Ikväll ska jag ha middag med god mat och vin.

Nu tror jag dock att jag ska gå och lägga mig i en timme för att sen gå ut igen och släppa ut hästarna i hagen.


Kommentarer
Postat av: tobi

Duktig maya! Får jag rida på dina hästar? haha



Ja, jag tror dte var 2st som dog i USA men, de kan ju ha varit riskgrupp utan att veta, men jag tänker lite så som du gör. Vaccinera sig för andras skulle med... men jag kan inte bestämma mig :/

2009-10-24 @ 14:47:26
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

När du vill tobias, när du vill!

2009-10-25 @ 14:21:55
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0