Torsdag i November

Dagen har varit kall och grå.
Jag har knappt varit på scen alls denna veckan.
Fotomara-bilderna är redigerade och klara, kanske lägger in dem någon gång.
Min nya vinterjacka är snygg och varm.
Mina vinterskor måste redan klackas om, ett tips är att gå inte i högklackat när dina ben skakar.
Det är en skön känsla när barnen på jobb kommer ihåg ens namn och blir så glad av att se en.
Tre veckor, tjugoen dagar, femhundra timmar tills vi har premiär.
Nu ska jag lägga mig i mormors soffa med en stor kopp te och läsa så länge vi båda andas för andra gången - jag vet att det är lite töntigt, men jag tycker faktiskt böckerna är bra, framförallt den fjärde boken.
Godnatt!

(mormor har många bilder som jag inte sett, så... Lite bilder på mig genom åren kommer här)

Jul, 2oo5                                                         Jul, 2oo7
Faan vad smal jag var!                                  Jag förändrades en del på två år.



Mallorca, 2oo8
Tre genrationer, mormor, mor och jag, åkte till Mallorca för att sola och bada.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0