Gosh

Ja-a, då sitter man här och har precis sett ett av de bästa avsnitten av True Blood än så länge! (Avsnitt 10, säsong 2) Jag tror att jag dog en aningen, jag vill inte vänta e vecka på fortsättningen... Jag skulle vilja berätta om det, men spoilervarning för alla som följer det på svt liksom, så jag ska inte berätta! Men för er som inte sett det ännu, ni vet om att ni har något att se fram emot.

Anyways, idag har jag varit i skolan och repat samt haft en halvtimmes fotolektion, varit hos tandläkaren och lagat min tandställning som gick i sönder för andra gången på två dagar och så har jag jobbat, dock kom det inga barn idag - så jag satt mest och tittade på tv, typ scrubs och vänner. Nu är jag hemma och borde börja packa inför morgondagen. Jag har skrivit en lista och nu ska jag bara packa i allt också, jag tar alltid med mig för mycket - men man vet ju faktiskt aldrig vad man ska göra och så, i för sig ska jag ju bara till mina släktingar, så festkläder är väl ganska uteslutet I guess. Men men...
Puss och kram!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSà TITTA Pà TRUE BLOOD - JAG DòR! ORàTTVIST! Tjoho, nu har jag fàtt tillgàng till Marcos tv sà nu kan jag titta pà propagandafyllda fràgeprogram dàr man kan vinna jàttemycket, men ingen nàgonsin gòr det och dàr det helt plòtsligt blir dags fòr dans och dà kommer det in 10 ursnygga tjejer och àmar sig. Sedan tànds ljusen igen och fràgesporten fortsàtter. Fantastiskt program mà jag sàga. Ringer ikvàll :)

2009-11-13 @ 17:29:18
Postat av: Matilda

Det var jag, tàls att tillàgga.

2009-11-13 @ 17:30:25
URL: http://maroseng.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

HAHAHA, PILUTTA DIG!

2009-11-15 @ 17:43:55
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0