En en helg i Sveriges huvudstad

Aaah, det har varit skönt att komma ifrån skåne faktiskt - även om det var lite störigt att jag blev bjuden på inflyttningsfest i fredags som jag gärna velat gå på, men jag tror jag klarar mig.
Det är alltid roligt att träffa min morbror och moster, Fredrik och Stina samt mina små busiga kusinvitaminer, Wilmer och Ludwig. Jag ska kortfattat berätta vad vi gjorde denna helg i huvudstaden eftersom jag inte riktigt orkar berätta det detaljerat.

Fredag: Jag var hemma hos dem runt sisdådär halv sju. Då satt de redan och åt middag och jag gjorde dem sällskap. Vi pratade lite och jag lekte med Willy och Luddludd, sen skulle barnen sova och en timme senare somnade jag också.

Lördag: Jag vaknade tidigt av att en arg Ludwig skrek för full hals utanför rummet där jag sov, jag gick upp och vi åt en mycket god frukost. Efter någon timme åkte vi in till söder för att shoppa lite, gick från södern till gamla stan och sedan in till stan. Jag fick nya höga, stentvättade jeans från weekday av mor och en vinterjacka, som jag inte är helt säker på om jag ska behålla, av Fredrik och Stina. Det kommer säkert bilder på i alla fall jeansen när jag fotar mina outfits någon gång. Vi åt en god lunch och åkte sedan hem.

Söndag: Jag sov förvånadsvärt länge idag, mor fick väcka mig när det var dags för frukost. Vi åt, gjorde oss i ordning, packade ihop våra väskor och åkte till naturhistoriska riksmuseet och där tillbringade vi våra sista timmar innan hemfärden till Malmö. Planet var typ en timme försenat, så vi var väl hemma runt halv sex.


Kommentarer
Postat av: tobias

haha..

jag gillar stockholm. ska vi flytta dit?

ajja bajja, du är det!

du, känner du hon thu torstensson?

2009-11-15 @ 21:16:33
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Jag gillar också stockholm, vi flyttar dit!

Nej, egentligen inte.

2009-11-15 @ 21:29:19
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: tobias

Vad bra! vart ska vi bo?

du är utan tvekan en av de snyggaste jag känner också!!

haha, okej. Konstig människa det där...

2009-11-15 @ 22:29:05
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Jag vet inte, i en fin, lyxig lägenhet!

Aaw, du är snäll.

Lite skumt, ja! XD

2009-11-15 @ 23:53:32
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: sara

Haha gillar stinas min när ni sitter o äter. hon verkar inte uppskatta fredrik så mkt i just de ögonblicket :)

2009-11-16 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0