damnit!

Okej, jag vet att jag igår sa att jag skulle sluta klaga på min tandställing... men efter i natt insåg jag att jag kommer inte sluta klaga förrän den slutar göra så jävla ont! Igår gjorde det inte så ont i tänderna, det spände mest så jag fick huvudvärk, men i natt så vaknade jag typ tre gånger av att det gjorde så sjukt ont i tänderna att jag tillslut fick släpa mig upp ur sängen för att ta en alvedon. Äntligen kunde jag sova igen, men när jag vaknade hade jag lika ont igen och jag kan ju inte äta... Det är inte bra att ta alvedon när man inte har ätit, jag får helt enkelt lida. Stackars mig!
Buhu, varför upptäckte inte de jävla tandläkarna i Svedala att jag behövde tandställning för ett år sen? När de drog ut min jävla mjölktand - som lika bra kunnat sitta kvar - då hade jag i alla fall hunnit ta av min tandställning till min student. Nejdå, de är sega i huvudet så inte nog med att jag skulle springa runt med en jävla glugg som en sju åring, jag ska även ha en tandställning på min student. Bah, jag vill slå någon.
hejdå.

aj aj aj, stackars lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lider för dig här i den underbara solen ;)

2009-04-01 @ 15:04:44
URL: http://sandraaulin.blogg.se/
Postat av: Maya

jag lider for real, stackars lilla mig säger jag bara.

Ja, här är riktigt nice vårväder nu också. :D

2009-04-01 @ 19:47:13
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0