failures always sounded better, let's fuck it up...

Bright Eyes är perfekt musik för min sinnesstämmning för tillfället.

Det som dock inte vore perfekt just på grund av min sinnesstämmning är att berätta detaljerat om min helg, så jag drar det kort och snabbt.
~ 400 kronor till mig efter min fredagkväll som barnvakt.
~ Stapelfestival igår på både gott och ont.
~ Tre till fyra timmars sömn inatt.
~ Glass, gifflar och coca cola vid ankedammen med Sandra idag.
~ Pushing Daisies maraton med Matilda.

Pushing Daisies är nog en av de bästa serierna som finns.
Så gullig, så fin, så underbar!




Kommentarer
Postat av: Jesper

ååh den är så bra den serien!! synd att den la ner :(

2009-06-30 @ 20:01:05
URL: http://onodigtviktig.blogspot.com/
Postat av: Maya svarar

Yeah, I know.

Men jag njuter av de avsnitt som finns.

2009-06-30 @ 20:23:53
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0