Haru fest eller?

I fredags hade Sandra aka Binkan sin 18-årsfest, här är lite bilder därifrån.
Bilderna har jag tagit från Sandras bilddagbok.
http://biinkan.bilddagboken.se/



Jag är sjukt trött och orkar inte skriva helt ordentligt, men vi börjar från torsdagen denna vecka.
Mattias var gullig som bjöd på bio och även pizza (fast han egentligen inte fick), vi såg Harry Potter och halvblodsprinsen och den var faktiskt riktigt bra. Efter bion åkte vi hem till Mattias och sov för att gå upp klockan tio nästa dag. Sagt och gjort, mitt alarm ringde 10.00 och jag fick bokstavligt talat dra upp Mattias från sängen så vi kunde göra oss i ordning och åka in till stan för att shoppa. Jag inkasserade ett par nya korallfärgade jeansshorts från Carlings, 199 kronor och ett svart inne från Gina Tricot, 129 kronor. Sen var det snabbt hem till Mattias igen och fixa till en partylook inför kvällens festligheter.
Kvällen var fruktansvärt rolig trots att baksmällan dagen efter inte var det.


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0