punkt

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva denna dag, men ändå skriver jag förmodligen för att jag är störd i huvudet. Men jag är dock inte ensam om detta, för Sandra är också störd i huvudet har vi kommit fram till, för vi drömmer lika störda drömmar och de vill aldrig sluta. Varje natt drömmer vi minst tre helt olika men lika störda drömmar... kanske är det bara menningen, vi kanske är utomjordingar eller något... Nja, kanske inte men det är något fel på oss i alla fall.

Jag håller på att göra mig iordning för en härlig biokväll med Sandra och Gurkan, det kommer bli riktigt nice faktiskt. För jag har ju inte gjort sådär jätte mycket på mitt lov, dessutom vill jag umgås så mycket som möjligt med Sandra innan hon åker hem till dumma fucking hultsfred! Jag hatar att hon ska åka hem, jag behöver min störda vän här hemma i malmö.
Och så känner jag för att festa hela helgen, men jag vet inte... Det kanske inte är det bästa eftersom de senaste månaderna har jag festat så gott som varje helg, jag kommer helt seriöst dö i förtid och det är inget jag ser framemot... ack ack, vad ska det bli av mig?  

Ännu en gång får ni höra om mitt mycket ointressanta liv, fast jag tror dock ni gillar det. Goodbye goodbye!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa jag kan undra vad det är för några inatt ;)

2009-02-19 @ 21:48:40
Postat av: Anonym

svar; Haha, det är frågan... bara för att jag nämnde det kanske vi drömmer att vi är utomjordniga`r? det skulle vara så himla typiskt dock!

2009-02-19 @ 22:43:41
Postat av: Josefajn

ASSÅW, skriva,skreva,skröva,skryfta, meramedflera.

2009-03-04 @ 17:38:42
Postat av: Maya

svar; Whooot?

2009-03-07 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0