fascination


Ack, ack, ack lovet är på G och det känns för jävla skönt måste jag säga. Även om jag kanske inte har gjort något intressant ännu. Idag gick jag nämligen upp klockan sju för att ta en dusch och sedan åka iväg till Friskis och Svettis vid ön för att jobba i barnrummet i tre timmar, jag såg på barbie filmen ännu en gång och nu funderar jag på att göra en pakt med Henny om att gömma eller slänga den. Men dock, jag klarade mig igenom den ännu en gång och när mina tre timmar var över tog jag bussen in till stan för att träffa Sandra och sedan ta en fika med Johan. Jag fann ett par jeans för endast hundra kronor och känner mig riktigt nöjd, därav mina fina poserbilder. Fast det slutade som vanligt med att något kom upp och jag och Johan kunde inte ta våran fika som vi ombokat så många gånger nu, men som alltid vi ses nästa vecka!  Well, det var min mycket intressant dag mycket, mycket kortfattat för att jag inte orkar något annat.
Åååh, juste... Hundra dagar till Siesta! Tid gå fort, för jag vill ha sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0