efter en lång, lång tid.

Ja-a, det har gått drygt ett halvår sedan jag skrev sist och det har hänt massor med saker. Kortfattat tänkte jag berätta ungefär vad som hänt i mitt kanske inte roligaste liv.

¤ Jag går nu andra året på gymnasiet.
¤ Vi har satt upp två pjäser med skolan, 'Den Giriga' och 'David & Lisa'
¤ Robin inte bara dumpade mig utan hann vara otrogen före också, vi var tillsammans i lite mer än ett år.
¤ Jag har hittat nya och fina vänner.
¤ Jag har fått en systemkamra
¤ Det är mycket party.
(ja, det var väl det... väääldigt kortfattat)

Ja, idag är det allra sista föreställningen för David & Lisa och jag ska hålla skärmar. Det känns på ett sätt ganska skönt att det är över och veta att vi har en veckas lov framför oss, men samtidigt vet jag att läsperioden kommer efter det härliga lovet och det är inget som jag ser fram emot precis, fast jag antar att det bara är att kämpa på nu...
And that's all I got to say about that.
(or all I got to say at all right now, goodbye!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0