We are shadows, just shadows in the alley

I lite mer än två år var jag världens poppare, en riktigt BDpoppare.
Pandafrisyr, stjärnor under ögonen, galna hårfärgerna, you name it!

Den tiden då jag såg ut såhär är förevigt över, men min kärlek till Broder Daniel, Håkan, Timo och alla andra kommer nog inte svika på ett bra tag... Framförallt till BD, att se dem live på way out west -08 var en av de bästa konserterna i mitt liv och jag har varit på många konserter kan jag lova. Så, därför hedrar vi dem lite;



Kommentarer
Postat av: /

Det står ju Broder Daniel Forever på tröjan för en anledning!

2009-12-08 @ 23:10:07
Postat av: Mattias

Gulligt ^^

2009-12-09 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0